Curs 2024-2025 administrador18/09/25 Tipus de Formació i Centre/s Títol de la Formació i enllaç a la convocatòria Duració APFFeC EOI Manacor FeC CEIP Blai BonetFeC CEIP Es Cremat FeC CEIP Reina Sofia FeC CEIPIEEM Simó BallesterFeC IES Damià HuguetFeC CEIP Joan Veny i ClarFiC FeC CEIP G. Frontera PascualFeC CEIP Mestre Pere GarauFeC CEIP Punta de n’Amer (II)FiC FeC CEIP Colònia de Sant JordiFeC IES SantanyíFeC CEIP Pare Bartomeu PouFeC IES Porto CristoFeC CEIP Climent Serra FeC CEIP Na CaragolFeC CEIP TalaiotFiC FiC FeC CEIP J. Fornaris i TaltavullFeC IES Puig de sa FontFeC CEIP Jaume Vidal i AlcoverFeC CEIP Inspector Joan CapóFeC CEIP Nou de CamposFeC EI TaperonsFiC FeC CEIP Molí d’en XemaFAFeC CEIP Juníper SerraFeC CEIP S’AlzinarFeC CEIP Mestre Guilllem GalmésFAFeC EI Sa GraduadaIES Llorenç Garcias i FontFeC CEIP Na PenyalFeC IES FelanitxFeC IES PorreresFeC CEIP Ses ComesAPFPEFPEFPEFFeC IES ManacorPEFFeC CEIP Sa TorreFAFeCFAAPFFAFAAPFFeC CEIP Ses SalinesFAFAFAFAAPFFAFAFAFAFAXIII Jornades d’estudis locals de ManacorUn viatge de consolidació educativa d’anada i tornada L’avaluació: eina per repensar i millorar les pràctiques educativesTreball en equip, gestió i cohesió grupal Coherència metodològica i avaluació de les matemàtiques Gestió emocional II Millora de la convivència i del benestar emocional Convivència i benestar físic i emocional del professoratEspais d’aprenentatge: noves propostesLínia metodològica de la lectoescripturaMatemàtiques manipulativesMetodologia de l’àrea de matemàtiquesGenerant espais protectors des del bon tracteLes competències específiques i criteris d’avaluacióRecursos i eines d’avaluació compartida L’avaluació competencialAprofundiment en les mesures universals per a l’aprenentatgeEls grups interactiusL’educació emocionalL’acompanyament emocional Regulació sensorial a l’aulaEl paper de la psicomotricitat en el desenvolupament cognitiu L’educació artística i la línia de centre L’aprenentatge cooperatiu com a eina de gestió d’aula Desenvolupament de la lectoescriptura i avaluació Educació emocional i gestió de convivència Millora de la docència: observació i aprenentatge entre igualsL’avaluació de les situacions d’aprenentatge La cultura popular de Mallorca com a element d’integració Optimització de la docència compartida com a eina inclusiva Salut emocional a l’aula: consciència plena i benestar integra Processos matemàtics i pensament computacionalProjecte de lectoescripturaMetodologia per projectes…uppdating!!Alumnat amb altes capacitats: com aprofitar el seu potencial?L’aprenentatge de les matemàtiquesManeig de les IA a la tasca docent Coherència metodològica per millorar la competència lingüísticaLa intel·ligència artificial a l’aula L’acompanyament al professorat i la gestió positiva de l’aula Art per transformar l’educació i aprenentatge globalitzat Vigila la Mar. Talassocràcia. Patrimoni. Espoli. RiquesaAPS Serra de Tramuntana (Centre de 1ª any del CEP de Manacor)APS Parc Natural de la Península de Llevant (centres de primer any)APS Parc Natural de la Península de Llevant (centres de 2n any)Endinsant-nos en l’educació afectiva i sexual APS Serra de Tramuntana que ja hi han participat Escola viva i activa: avaluació formadora i aprenentatge autoregulatVivim les matemàtiques: estratègies a l’aula d’Educació Infantil 0-6Aules respectuoses i centres inclusius: estratègies de convivència.L’aprenentatge cooperatiu com a eina de gestió d’aulaTeatre Contemporani. Gaudi i reflexióLes dificultats específiques d’aprenentatge a l’aula: conèixer per…DUA en Acció: estratègies inclusives per a l’aulaIII Jornades d’estudis locals de Vilafranca de BonanyEl pati com a espai d’aprenentatge Les Rondalles Mallorquines d’Antoni M. Alcover i el seu aprofitament La intel·ligència artificial a l’aulaEducació per a relacions: introduint l’educació digital, afectiva…Aplicació didàctica a l’aula dels jocs de paraules i de l’Scrabble13è Cicle de conferències. L’educació al segle XXI. Reptes i oport.Tradicions i convivència. Balls i sons de la cultura de les Illes BalearsBotànica a l’aula: la vegetació autòctona com a recurs d’aprenent.Contes per fer comptes i altres històries matemàtiquesAfrontam els reptes actuals en l’aprenentatge de la lectura i l’escrip.Avaluar per competències a l’FPViure poèticamentCoordinació de l’IES Puig de Sa Font i els seus centres adscritsX Jornades d’Estudis Locals, Porreres 2025Parlem del Pla d’Acollida Lingüística i Cultural9h 15h20h15h15h20h20h20h20h20h25h25h22h15h15h25h20h15h15h20h20h15h25h20h20h20h15h20h16h15h25h20h25h25h20h20h20h20h20h15h20h8h30h30h30h20h30h20h12h20h12h15h14h13h8h22h10h17h20h10h8h14h10h12h12h13h8h15h9h8h