Curs 2024-2025

Tipus de Formació i Centre/s Títol de la Formació i enllaç a la convocatòria Duració
APF

FeC EOI Manacor

FeC CEIP Blai Bonet

FeC CEIP Es Cremat

FeC CEIP Reina Sofia

FeC CEIPIEEM Simó Ballester

FeC IES Damià Huguet

FeC CEIP Joan Veny i Clar

FiC

FeC CEIP G. Frontera Pascual

FeC CEIP Mestre Pere Garau

FeC CEIP Punta de n’Amer (II)

FiC

FeC CEIP Colònia de Sant Jordi

FeC IES Santanyí

FeC CEIP Pare Bartomeu Pou

FeC IES Porto Cristo

FeC CEIP Climent Serra

FeC CEIP Na Caragol

FeC CEIP Talaiot

FiC

FiC

FeC CEIP J. Fornaris i Taltavull

FeC IES Puig de sa Font

FeC CEIP Jaume Vidal i Alcover

FeC CEIP Inspector Joan Capó

FeC CEIP Nou de Campos

FeC EI Taperons

FiC

FeC CEIP Molí d’en Xema

FA

FeC CEIP Juníper Serra

FeC CEIP S’Alzinar

FeC CEIP Mestre Guilllem Galmés

FA

FeC EI Sa Graduada

IES Llorenç Garcias i Font

FeC CEIP Na Penyal

FeC IES Felanitx

FeC IES Porreres

FeC CEIP Ses Comes

APF

PEF

PEF

PEF

FeC IES Manacor

PEF

FeC CEIP Sa Torre

FA

FeC

FA

APF

FA

FA

APF

FeC CEIP Ses Salines

FA

FA

FA

FA

APF

FA

FA

FA

FA

FA









XIII Jornades d’estudis locals de Manacor

Un viatge de consolidació educativa d’anada i tornada

L’avaluació: eina per repensar i millorar les pràctiques educatives

Treball en equip, gestió i cohesió grupal

Coherència metodològica i avaluació de les matemàtiques

Gestió emocional II

Millora de la convivència i del benestar emocional

Convivència i benestar físic i emocional del professorat

Espais d’aprenentatge: noves propostes

Línia metodològica de la lectoescriptura

Matemàtiques manipulatives

Metodologia de l’àrea de matemàtiques

Generant espais protectors des del bon tracte

Les competències específiques i criteris d’avaluació

Recursos i eines d’avaluació compartida 

L’avaluació competencial

Aprofundiment en les mesures universals per a l’aprenentatge

Els grups interactius

L’educació emocional

L’acompanyament emocional

Regulació sensorial a l’aula

El paper de la psicomotricitat en el desenvolupament cognitiu

L’educació artística i la línia de centre

L’aprenentatge cooperatiu com a eina de gestió d’aula

Desenvolupament de la lectoescriptura i avaluació

Educació emocional i gestió de convivència

Millora de la docència: observació i aprenentatge entre iguals

L’avaluació de les situacions d’aprenentatge

La cultura popular de Mallorca com a element d’integració

Optimització de la docència compartida com a eina inclusiva

Salut emocional a l’aula: consciència plena i benestar integra

Processos matemàtics i pensament computacional

Projecte de lectoescriptura

Metodologia per projectes…uppdating!!

Alumnat amb altes capacitats: com aprofitar el seu potencial?

L’aprenentatge de les matemàtiques

Maneig de les IA a la tasca docent

Coherència metodològica per millorar la competència lingüística

La intel·ligència artificial a l’aula

L’acompanyament al professorat i la gestió positiva de l’aula

Art per transformar l’educació i aprenentatge globalitzat

Vigila la Mar. Talassocràcia. Patrimoni. Espoli. Riquesa

APS Serra de Tramuntana (Centre de 1ª any del CEP de Manacor)

APS Parc Natural de la Península de Llevant (centres de primer any)

APS Parc Natural de la Península de Llevant (centres de 2n any)

Endinsant-nos en l’educació afectiva i sexual

APS Serra de Tramuntana que ja hi han participat

Escola viva i activa: avaluació formadora i aprenentatge autoregulat

Vivim les matemàtiques: estratègies a l’aula d’Educació Infantil 0-6

Aules respectuoses i centres inclusius: estratègies de convivència.

L’aprenentatge cooperatiu com a eina de gestió d’aula

Teatre Contemporani. Gaudi i reflexió

Les dificultats específiques d’aprenentatge a l’aula: conèixer per…

DUA en Acció: estratègies inclusives per a l’aula

III Jornades d’estudis locals de Vilafranca de Bonany

El pati com a espai d’aprenentatge

Les Rondalles Mallorquines d’Antoni M. Alcover i el seu aprofitament

La intel·ligència artificial a l’aula

Educació per a relacions: introduint l’educació digital, afectiva…

Aplicació didàctica a l’aula dels jocs de paraules i de l’Scrabble

13è Cicle de conferències. L’educació al segle XXI. Reptes i oport.

Tradicions i convivència. Balls i sons de la cultura de les Illes Balears

Botànica a l’aula: la vegetació autòctona com a recurs d’aprenent.

Contes per fer comptes i altres històries matemàtiques

Afrontam els reptes actuals en l’aprenentatge de la lectura i l’escrip.

Avaluar per competències a l’FP

Viure poèticament

Coordinació de l’IES Puig de Sa Font i els seus centres adscrits

X Jornades d’Estudis Locals, Porreres 2025

Parlem del Pla d’Acollida Lingüística i Cultural



9h

15h

20h

15h

15h

20h

20h

20h

20h

20h

25h

25h

22h

15h

15h

25h

20h

15h

15h

20h

20h

15h

25h

20h

20h

20h

15h

20h

16h

15h

25h

20h

25h

25h

20h

20h

20h

20h

20h

15h

20h

8h

30h

30h

30h

20h

30h

20h

12h

20h

12h

15h

14h

13h

8h

22h

10h

17h

20h

10h

8h

14h

10h

12h

12h

13h

8h

15h

9h

8h

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>