Jornada de tancament de l’APS espais naturals del Migjorn i Llevant

Dijous passat, dia 14 de maig, es va dur a terme la cloenda de l’ApS Espais Naturals de Migjorn i Llevant a Sant Llorenç des Cardassar, concretament, al Centre cultural Espai 36. En aquest acte, els alumnes d’alguns dels centres participants es van animar a explicar en què havia consistit la seva experiència a la resta de companys de diferents escoles i instituts. Per part dels centres d’educació infantil i primària, vam poder gaudir de les ponències fetes pels representants del CEIP Joan Veny i Clar, del CEIP Vora Mar i del CEIP Ses Comes. Tot seguit, alumnat dels centres d’educació secundària de l’IES Llucmajor, de l’IES Sant Marçal i de l’IES Puig de Sa Font exposaren els seus projectes.

Des del CEP de Manacor, donam les gràcies a tots els assistents i, sobretot, a tots els participants en l’ApS per tota la feina feta al llarg d’aquest curs. Mestres, professors i alumnes heu fet una gran tasca que mereix ser reconeguda! Igualment, agraïm a l’Ajuntament de Sant Llorenç que ens deixàs celebrar el tancament a una de les seves instal·lacions. Tots ens vam sentir com a casa!