Formacions FeC i FiC

Tipus de Formació i Centre/sTítol de la Formació i enllaç a la convocatòriaDuració
FeC CEIPIEEM Simó Ballester

FeC CEPA Llevant

FeC EOI de Manacor

FeC CEIP Rosa dels Vents

FiC

FeC CEIP Blai Bonet

FeC CEIP Climent Serra i Servera

FeC CEIP Punta de n’Amer

FeC CEIP Son Juny

FeC El Sa Graduada

FeC CEIP Pare Bartomeu Pou

FeC CEIP Mitjà de Mar

FeC EIEL Flor de Murta

FeC CEIP Mestre Pere Garau

FeC CEIP Talaiot

FeC CEIP Santa Maria del Mar

FeC CEIP Ses Salines

FiC

FeC CEIP Sa Torre

FiC

FeC CEIP Jaume Vidal i Alcover

FiC

FeC Molí d’en Xema

FeC CEIP Reina Sofia

FeC CEIP s’Auba

FeC CP Es Canyar

FeC CEIP Jaume Fornaris i …

FiC

FeC CEIP ses Comes

FiC

FiC

FeC CEIP Mestre Guillem G.

FeC CEIP Sant Miquel





2903 – Construim plegats al CEIPIEEM Simó Ballester

2905 – La intel·ligència artificial a les aules del CEPA Llevant

2906 – Introduint la IA a l’ensenyament de llengües a l’EOI de Manacor

2910 – Construint aprenentatges amb sentit: DUA i capses …

2908 – Navegant pel món virtual: el potencial de la IA a les aules

2909 – Aprendre a llegir i escriure al CEIP Blai Bonet

2912 – Temps de cercles: les pràctiques restauratives

2916 – Avaluació i desenvolupament de la lectoescriptura

2911 – L’avaluació competencial

2920 – L’aprenentatge de les matemàtiques

2921 – El desenvolupament de la lectura i l’escriptura

2922 – L’avaluació formadora i l’aprenentatge autoregulat

2923 – Adaptació dels espais de joc als infants

2924 – Metodologia de l’àrea de matemàtiques

2925 – L’acompanyament de l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura

2927 – Estratègies d’ensenyament i avaluació de lectoescriptura

2928 – Definició de la línia en competència lingüística

2929 – Observar, comprendre i cuidar.Recursos per al’acompanyament

2914 – Escola viva i activa: l’avaluació formativa i acreditativa

2931 – La cultura popular de Mallorca com a element d’integració …

2913 – Desenvolupament de la lectoescriptura i l’avaluació

2933 – Sistemes alternatius de comunicació

2926 – Acompanyament a la lectura

2932 – L’avaluació com a eina d’aprenentatge

2930 – L’aprenentatge dels infants amb NESE (TEA,ACI i TDAH)

2915 – Lectoescriptura a l’etapa de primària

2934 – Lectoescriptura

2935 – Gestió emocional

2936 – La comunicació a través de la Filosofia 3/18

2939 – Estratègies i recursos per a la gestió positiva…

2940 – Coordinació i transició entre etapes …

2937 – Indicadors de dificultat de la lectura

2938 – Comunitat educativa i convivència






20 hores

15 hores

20 hores

30 hores

20 hores

25 hores

20 hores

24 hores

20 hores

15 hores

33 hores

20 hores

35 hores

25 hores

22 hores

25 hores

15 hores

15 hores

20 hores

16 hores

20 hores

15 hores

20 hores

20 hores

20 hores

20 hores

20 hores

20 hores

20 hores

25 hores

15 hores

25 hores

25 hores